Головна » 2016 » Апрель » 4 » Новини космосу: французи приписують Місяцеві перемішування ядра Землі
19:03
Новини космосу: французи приписують Місяцеві перемішування ядра Землі

Вплив супутника Землі на приливно-відливну діяльність земних океанів давно відомо і, мабуть, новиною ні для кого не є.

Новим трендом" наукових кіл є теорія про можливий вплив Місяця не тільки на процеси на поверхневому шарі нашої планети, але і на більш глибинні процеси, аж до впливу на ядро планети.

Захисний вплив магнітного поля нашої планети на всі живі організми неоціненне. Земля створює за його рахунок захисну "оболонку, яка не дозволяє космічним зарядженим частинкам чинити негативний вплив на своїх мешканців.

Французькі планетологи і геофізики в ході численних спостережень та експериментальних досліджень прийшли до висновку про участь земного супутника в спільному "працю" поряд з нашої спільної планетою. Про це повідомляє журнал Earth And Planetary Science Letters.

У наукових колах прийнято вважати, що земне ядро складається з рідкого протоплазменного зовнішнього шару, що складається їх нікелю і заліза. Як раз течії відбуваються у зовнішньому ядерному шарі призводять, на думку вчених, нашу планету в рух і надають їй обертальний імпульс. Цьому обертанню також сприяють конвективні струми в земній товщі, породжувані різницями внутриземных температур і енергією радіоактивного розпаду у внутрішньому ядрі.

На думку Анрі Самуеля і його колег по Дослідному інституту астрофізики і планетології, зазначених вище чинників явно недостатньо для приведення в рух рідких металів, складових зовнішній шар земного ядра.

Розрахунки і вимірювання, виконані вченими французького інституту, показали, що більш ніж четырехмиллиардную історію існування планети вміст зовнішнього ядра повинно було охолонути до температури 6800 градусів за Цельсієм. А проведені експерименти і дослідження на лабораторних моделях, а також вивчення сейсмічної активності наштовхують вчених на додаткові висновки.

На думку Самуеля та інших вчених, додатковим джерелом, що підштовхують вміст земного ядра до перемішування складових усередині планети, є "співавторство" впливу Місяця. Вчені наполягають на тому, що без впливу земного супутника, що додає рух водних мас світового океану, обертання планети не могло б мати такого "заряд бадьорості" і згодом втратила б здатність до зміщення навколо своєї осі, яке ми спостерігаємо з століття в століття. А "зупинка" планети позначала б неминучу загибель всього живого.

До 2030 року на Місяці збираються побудувати платформу для майбутніх місій на Марс.

Переглядів: 686